نماشویی

نماشویی

نماشویی

نماشویی

  • ۰
  • ۰

شستشوی نما های گوناگون:

حفظ و ضرورت تمیز کردن نمای ساختمان ها و نماشویی برج های مسکونی و تجاری و اداری و صنعتی و تفریحی و هتلها و بیمارستان ها با توجه به اهمیت تمیزی در جذب مسافران و مردم موجب این میشود که صاحبان ساختمان ها و مراکز دولتی و غیر دولتی به امر شستشو نما و پاکیزگی نمای ساختمانهایشان با اهمیت و دقت بیشتری بپردازند.

خدمات نماشویی:

شستشوی نمای ساختمان چیست؟

و چه کاربردی دارد؟

آلودگی هوا,باران های اسیدی و آلوده و هزاران عامل محیطی دیگر باعث میشود در کمتر از یکسال نمای ساختمان شما کثیف شده و زیبایی خود را از دست میدهد و نیاز به نماشویی پیدا میکند.

تیم ما بیش از چندین سال است که فعالیت نماشویی و شستشو نما خود را بصورت حرفه ای در اقصی نقاط ایران به صاحبان ساختمان های بلند و برجها ارایه میدهد.

نماشویی دیان راپل با بهره گیری از تجهیزات مدرن و اتوماتیک و پرسنل تعلیم دیده نمای ساختمان شما را مانند روز اول زیبا و تمیز میکنند.

همانطور که از نام آن پیداست  نماشویی یعنی شستشوی نمای ایده آل برای ساختمان هاست که در مواقع کثیفی یا وجود مواد و یا مصالح ساختمانی در نمای ساختمان استفاده میشود.

در واقع هدف از نماشویی از بین بردن مواد و مصالحزایدی است که در نمای ساختمان وجود دارد.

 

 

  • ۹۶/۰۷/۱۷
  • aghs asgh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی